אינסטלטור בפתח תקווה

מערכת שורש  כה אב, תשפא  8/3/2021

אינסטלטור מקצועי ומנוסה הוא ללא ספק איש מקצוע חיוני וחשוב עבור מתן מענה לבעיות רבות במערכת האינסטלציה
.......................

אינסטלטור בפתח תקווה

צילום: טל אחזקות

שירותי אינסטלציה הם שירותים נחוצים וחשובים מאוד במגוון רחב של מקרים. אם אתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור בפתח תקווה, חשוב מאוד שתדעו שכיום תוכלו למצוא היצע רחב של אינסטלטורים באזור זה המציעים את שירותיהם בתחום. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור את האינסטלטור המתאים ביותר, המומחה והמקצועי ביותר עבור מתן מענה ראוי לכל בעיה העומדת על הפרק. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות האופן שבו יש לבחור אינסטלטור מומלץ בפתח תקווה.

על מה חשוב לשים דגש טרם בוחרים שירותי אינסטלטור בפתח תקווה?

הנה כמה פרמטרים שיש לבחון טרם אתם בוחרים בשירותיו של אינסטלטור בפתח תקווה:

ראשית כל, כדאי מאוד לבחור באינסטלטור שיש לו תעודת קבלן שיפוצים. בכדי לעבוד בתחום האינסטלציה אין צורך ברישיון כלשהו או הכשרה ועל כן השוק מוצף באינסטלטורים לא מספיק מקצועיים. לכן, כאשר מדובר על עבודת אינסטלציה מורכבת, כדאי מאוד לוודא שלאינסטלטור יש תעודה של קבלן שיפוצים המעידה על היכולת המקצועית שלו.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות טרם בוחרים אינסטלטור הוא לבקש שמות של ממליצים אשר הוא ביצע אצלם עבודות אינסטלציה וזאת בכדי להתרשם לגבי איכות העבודה שלו והמקצועיות שלו. כמו כן, חשוב לברר שנות וותק של האינסטלטור בתחום.

כמובן שגם המחיר הוא דבר שחשוב מאוד לבדוק. לא כדאי כמובן לבחור באינסטלטור רק בשל הצעת מחיר נמוכה שהוא מציע לכם שכן, לא פעם הזול הוא היקר ובתמורה למחיר הזול שתשלמו תקבלו עבודה חובבנית ולא מספיק איכותית, שתדרוש מכם השקעה כלכלית משמעותית יותר בטווח זמן קצר. לכן, חשוב מאוד שתיקחו בחשבון שהמחיר ההתחלתי שמוצע על ידי האינסטלטור הוא לא בהכרח המחיר שתשלמו בסוף העבודה. כמו כן, חשוב לוודא שהאינסטלטור מספיק מקצועי, אמין והוגן ושניתן  לסמוך על המחיר שהוא דורש תמורת שירותיו.

דבר חשוב נוסף שיש לבדוק מול האינסטלטור הוא לוח הזמנים לביצוע העבודה וכן מידת הזמינות שלו לעבודה שלכם. חשוב מאוד למנוע מראש מצב שבו העבודה תימשך ותיגרר שלא לצורך.

בטיחות בעבודת אינסטלציה

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר יש צורך בשירותיו של אינסטלטור בפתח תקווה הוא לוודא כי האינסטלטור מבצע את העבודה בצורה בטוחה. עבודות אינסטלציה הן לעיתים עבודות מורכבות ומסוכנות. האינסטלטור לא פעם ישתמש בכלי עבודה כבדים וכן בחומרים כימיים שעלולים לסכן גם אותו וגם את בני הבית. על כן, יש לבחור אינסטלטור אשר מבוטח בביטוח תאונות אישיות וכן, יש לוודא כי האינסטלטור יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הבטוחה ביותר. כמובן שבזמן ביצוע העבודה על בני הבית להתרחק מהאזור שבו מתבצעת העבודה.

מתי יש צורך להזמין אינסטלטור?

אם אתם תוהים מתי יש צורך להזמין שירותי אינסטלטור, ישנם לא מעט מקרים שבהם יש צורך בשירותיו. שירותי האינסטלטור רלוונטיים מאוד בכל מקרה שבו יש לכם סתימה כלשהי בבית. בין אם מדובר על סתימה באחד הכיורים, בין אם מדובר על סתימה במקלחת ובין אם מדובר בסתימה בשירותים.  כמו כן, בכל מקרה שבו אתם מזהים נזילה בביתכם או סימנים שיכולים להעיד על נזילה כגון: עובש, רטיבות בקירות, סימני התפוררות של הקירות ועוד, חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי שיאתר את המקור של הנזילה ויתקן את מקור הנזילה. אינסטלטור רלוונטי גם עבור התקנות שונות כגון: התקנת ברזים, התקנת כלים סניטריים ועוד.

אינסטלטור מקצועי ומנוסה הוא ללא ספק איש מקצוע חיוני וחשוב עבור מתן מענה לבעיות רבות במערכת האינסטלציה. לכן, אם יש לכם בעיה כלשהי במערכת האינסטלציה בביתכם, במשרד שלכם,